Brandingul nu este un logo, nu este o fotografie, un font, o carte de vizita sau un site. Brandingul este un sentiment, este ceea la ce te gandesti tu cand vine vorba despre un om sau o companie.
ING-ul din branding ne arata fix ce este el: o munca constanta pe care trebuie sa o depui: de la modul in care te imbraci zi de zi si atunci cand te intalnesti cu clientii, la modul in care vorbesti, cuvintele prin care comunici, continutul de pe social media si nu in ultimul rand, fotografiile pe care le impartasesti.
Brandingul nu este ceva separat de tine, ceva ce faci strict pentru business. Brandingul esti tu 24/7. Asa ca este important sa fii unitar si constant in ceea ce faci.
Astazi vreau sa iti ofer cateva sfaturi de care sa tii cont atunci cand doresti sa faci fotografii profesionale pentru branding.
- tine cont de mediul in care vor fi utilizate (carti de vizita, prezentari power point, site, social media etc)
- tine cont de cromatica site-ului, de culorile brandingului pentru a fi integrate in set up
- alege cu grija tinutele. Folosesti culori clare, uni, mixate cu nuante neutre in functie de culoarea parului si a tenului tau. Evita desenele si imprimeurile puternice. Evita prea mult negru intrucat iti doresti sa transmiti ceva pozitiv. Alege cateva bijuterii delicate, care sa complimenteze dar care sa nu atraga atentia. Nu ezita sa porti tocuri (in cazul femeilor), caci denota siguranta si incredere in sine. Alege minim 2 tinute: office si casual, caci e de dorit sa scoti in evidenta atat profesionalismul cat si omul din tine.
- poarta un make-up natural si delicat
- accesoriile personale pot oferi individualitate sedintei foto: agenda, carti care au legatura cu business-ul, cana favorita etc. Nu ezita sa le aduci la sedinta foto
- fa-ti o lista cu locurile in care vor fi postate imaginile si ritmul postarilor: vrei suficiente fotografii astfe; incat sa poti posta pe social media cateva luni, saptamanal?
Si in final: nu te teme sa arati cine esti tu cu adevarat: iubitor de animale? de pantofi? de masine de curse? de meditatii? Arata privitorilor o parte din tine si atunci vei atrage clienti care rezoneaza cu tine si valorile tale!
Leave a reply